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Computing with the Amstrad
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USE the arrow keys to move the club symbol to the exit. Sounds easy, doesn't it? You'll find the playing area constructed on a grid and each intersection has rules governing which way you can go. It's a real horror to solve, but it can be done.

CWTA

TRAPPED [Trap]
(c) COMPUTING WITH THE AMSTRAD

Author: Barry Wise

★ YEAR: 1987
★ LANGUAGE:
★ GENRE: INGAME MODE 1 , ARCADE , BASIC , 10 LIGNES , 1KB
★ LiCENCE: LISTING
★ COLLECTION: COMPUTING WITH THE AMSTRAD 1987

 

★ AMSTRAD CPC ★ DOWNLOAD ★

Type-in/Listings:
» Trapped    (Computing  with  the  Amstrad)    ENGLISHDATE: 2020-08-06
DL: 202
TYPE: ZIP
SiZE: 4Ko
NOTE: 40 Cyls
.HFE: Χ

» Trapped    (Computing  with  the  Amstrad)    ENGLISH    LISTINGDATE: 2020-08-06
DL: 142
TYPE: text
SiZE: 2Ko
NOTE:

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CPCrulez[Content Management System] v8.7-desktop/c
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L'Amstrad CPC est une machine 8 bits à base d'un Z80 à 4MHz. Le premier de la gamme fut le CPC 464 en 1984, équipé d'un lecteur de cassettes intégré il se plaçait en concurrent  du Commodore C64 beaucoup plus compliqué à utiliser et plus cher. Ce fut un réel succès et sorti cette même années le CPC 664 équipé d'un lecteur de disquettes trois pouces intégré. Sa vie fut de courte durée puisqu'en 1985 il fut remplacé par le CPC 6128 qui était plus compact, plus soigné et surtout qui avait 128Ko de RAM au lieu de 64Ko.