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This game is a story-based textadventure where you can explore the town and discover mysterious places. Collect multiple items and interact with other citizens. There's just one hook... they no longer seem to remember you.
You can reach up to 6 different endings depending on your actions!
I developed this game during an internship. A major update was added an half year later.
This game was programmed using Inform, which generates Z-code files that are also used by Infocom's range of text adventures. Inform 6 compiler, language and library originally written by Graham Nelson and now maintained by David Griffith , David Kinder , Andrew Plotkin et al.
Used tools : PunyInform , Puddle Build Tools , Ozmoo
CPCrulez[Content Management System] v8.732-desktop/c Page créée en 249 millisecondes et consultée 782 fois
L'Amstrad CPC est une machine 8 bits à base d'un Z80 à 4MHz. Le premier de la gamme fut le CPC 464 en 1984, équipé d'un lecteur de cassettes intégré il se plaçait en concurrent du Commodore C64 beaucoup plus compliqué à utiliser et plus cher. Ce fut un réel succès et sorti cette même années le CPC 664 équipé d'un lecteur de disquettes trois pouces intégré. Sa vie fut de courte durée puisqu'en 1985 il fut remplacé par le CPC 6128 qui était plus compact, plus soigné et surtout qui avait 128Ko de RAM au lieu de 64Ko.