You've just been given a sprite system on the covertape, you know. Now it's up to Simon to show you how to use it to create your own moving images. God help you. Great cover this month, huh? And what It's referring to is pretty groat, too - a spnto system with an editor strapped on tho back (but then, you would say that; you wrote It -Dave). This is the way we do things at AA - we've given you tho opportunity to animate your pictures quickly and easily with this fab systom. So road on and And out how to... - ANIMATE SMALL SECTIONS OF LARGER PICTURES
- MOVE SMALLER OBJECTS AROUND!
- CREATE GREAT SPRITES WITH EASE!
- PUT TOGETHER THE BONES OF AN ARCADE GAME!
- WRITE IMPRESSIVE PROGRAMS TO REALLY MAKE YOURSELF LOOK A LOT BETTER AT PROGRAMMING THAN YOU REALLY ARE!
- EAT THE PETERBOROUGH PHONE DIRECTORY! (Er, maybe not)
[INCOMPLET] ★ AMSTRAD CPC ★ DOWNLOAD ★ |
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CPCrulez[Content Management System] v8.7-desktop Page créée en 534 millisecondes et consultée 941 foisL'Amstrad CPC est une machine 8 bits à base d'un Z80 à 4MHz. Le premier de la gamme fut le CPC 464 en 1984, équipé d'un lecteur de cassettes intégré il se plaçait en concurrent du Commodore C64 beaucoup plus compliqué à utiliser et plus cher. Ce fut un réel succès et sorti cette même années le CPC 664 équipé d'un lecteur de disquettes trois pouces intégré. Sa vie fut de courte durée puisqu'en 1985 il fut remplacé par le CPC 6128 qui était plus compact, plus soigné et surtout qui avait 128Ko de RAM au lieu de 64Ko. |
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