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It's up to you how deeply involved with Star Avenger you wish to become, for involved you will be. Your mission is to accomplish the ultimate achievement of flying through all ten scenarios at each skill level, avoiding nine different fast moving targets. Marked down on playability through no joystick option, this is my only critisism of an otherwise excellent game. Owing more to artistic licence than to scientific accuracy, your thirsty rocket motors are sustained only by your success in hitting the fuel dumps scattered along the way. The five skill levels allow you to gradually improve. Imaginative use has been made of Amstrad's powerful sound commands, whilst Sean Wallis .the author has developed the all important moving graphics lalmost to an art form. The [cheque book alphanumerics on the opening screens create a real feeling of anticipation for the futuristic atmosphere of the main program. Excellent indeed. Opening with a demonstration that shows the whole challenge of this game, it is certain to 'provide hours of entertainment ifor anyone quick enough on the trigger.
D.H. , HCW |
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Page créée en 069 millisecondes et consultée 3770 fois L'Amstrad CPC est une machine 8 bits à base d'un Z80 à 4MHz. Le premier de la gamme fut le CPC 464 en 1984, équipé d'un lecteur de cassettes intégré il se plaçait en concurrent du Commodore C64 beaucoup plus compliqué à utiliser et plus cher. Ce fut un réel succès et sorti cette même années le CPC 664 équipé d'un lecteur de disquettes trois pouces intégré. Sa vie fut de courte durée puisqu'en 1985 il fut remplacé par le CPC 6128 qui était plus compact, plus soigné et surtout qui avait 128Ko de RAM au lieu de 64Ko. |