HUMAN KILLING MACHINE
U.S. Gold


CONTROLS

CBM 64/128:
Use port 2 for player one, port 1 for player two.

SPECTRUM 48/128K:
Player 1: Kempston Sinclair Joystick 2.
Player 2: Sinclair Joystick 1.

AMSTRAD CPC
Q - Up, A - Down, O - Left, P - Right, @ - Fire, S - Use Joystick

The player controls are as follows:

Joystick        Result
--------        ------
DOWN            Crouch
DOWN & RIGHT    Crouch & lean forward
DOWN & LEFT     Crouch & lean back
RIGHT           Advance
LEFT            Withdraw
UP              Leap
UP & LEFT       Backward Somersault
UP & RIGHT      Forward Somersault

The player kicks or punches by pressing and then releasing the FIRE
BUTTON with the following effects:

DOWN & RIGHT    Crouch & kick
DOWN            Crouch & punch
DOWN & LEFT     Spinning crouch kick
RIGHT           Kick
NEUTRAL         Punch
LEFT            Turn kick
UP & RIGHT      Flying kick
UP              Flying punch
UP & LEFT       Flying spin kick

Note: The shorter the time which the FIRE button is depressed the
harder the kick.

The direction of the joystick may be varied while jumping, adding to
the variety of moves.


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